Lördag4Maj!

Hejsan!
 
Nu är första veckan på praktiken gjord. Har vart hur intressant som helst på ortopeden har fått ta venprover, vilket är riktigt kul. Har fått vara med på mycket grejer vilket är bra då lär man sig mera.. Har riktigt bra schema, tiderna som jag har är antingen 13.30-21.30 eller 6.45-15.30,  förutom sista veckan när jag ska va på mottagningen då blir det måndag-torsdag 7.30-16.30. 
 
Riktigt nöjd att magen inte har sagt ifrån än, har haft ont ibland men har funkat ändå.. Igår var jag på blodcentralen och lämnade blod inför återbesöket hos läkaren som jag har på måndag kl.14.. Hoppas jag får svar på mina frågor då och att dom kommer fram till något vettigt.. Vill börja träna, har inte tränat på 3 veckor.. känner mig så kleb och otränad... usch!
 
Jag som hade kommit igång med träningen och löpningen och kände skillnad.. och så kom det här bakslaget och förstör men som sagt är bara att komma tillbaka starkare..
 
I veckan bokade jag och syrran biljetter till Yran, är grymt taggad!
 
Senare blir det att fixa anmälan till blodomloppet..
 
Är även grymt taggad på att åka utomlands efter sommaren men måste kolla upp hur det blir med sommarjobbet sen blir det att boka.
hoppas sommaren och värmen kommer snart!
 
//Jenny
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0