Onsdag15Maj!

Hejsan!

Bra tag sen jag skrev sist.
Var ju hos läkaren den 6maj där fick jag klartecken att jag är frisk.. hon sa även att man ska inte kunna få problem med blindtarmen igen men man vet aldrig med kroppen, så ifall jag skulle få ont i magen och så igen skulle jag antingen ringa dom eller åka in till akuten...Men har då inte ont i magen speciellt ofta nu det är ibland den kan spöka.. men gör då inte lika ont som då den smärtan var olidlig kan jag lova..
 
Har hunnit fylla 22år sen sist jag skrev, är inne på tredje veckan på praktiken nu och hunnit göra bort helgpraktiken. Fixat inför blodomloppet som jag, mamma, Linnea och Elin ska vara med i. Är taggad..
 
Sommarjobbet är inte riktigt hundra klart ännu, vilket är grymt irriterande eftersom jag hade velat veta tidigare var någonstans jag ska vara och om jag kommer få något.. Men hörde ju av mig till dom i tisdags och då sa kvinnan jag pratade med att dom behöver mig så då antar jag att jag kommer få något.. Men bara vänta och se om dom hör av sig..
 
Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska sova.
 
Gonatt&sovgott!
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0