Tisdag5November!

Hejsan!
 
Nu har jag hunnit skicka in sista och 3:dje studieenheten till psykiatrin. Även fått de andra 2 rättade. Så nu blir det bara att plugga som en galning till provet som är på fredag. 
 
Just nu ligger jag i sängen och är helt mör i benen och rumpan efter dagens ben- och rumppass på gymmet. Träningsvärken har redan börjat krypa sig på.. Men det är en underbar känsla då vet man att man gjort ett grymt pass.. 
 
Imorrn måste jag kliva upp i tid så jag hinner plugga lite till provet innan jag ska iväg på gymmet... Blir även att plugga efter förstås nu har jag ju två hela dagar att plugga till provet måste ta till vara på det så jag kan få lite bättre betyg.. 
Lite instabilderbilder!
 
 
legday! 
förra veckans squats!
 
näe, orkar inte plugga nå mera ikväll tar tag i det imorrn istället.
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0