Måndag14Oktober!

Hejsan!
 
Ibland glömmer jag bort att blogg, men är kanske för att alla dagar ser nästan likadana ut. Det är plugg, eller försöker iaf att plugga, träning som dagarna går ut på.
 
Helgen som var blev det en lugn fredag med massa gotta eller för mycket snarare. Men försöker ju hålla mig till att äta onyttigt 1dag i veckan.. Men i helgen körde jag på onykter utgång vilket kanske inte är det bästa för träningen.. Men ibland får man ju unna sig sånt oxå bara det inte blir för ofta.. 
 
Igår blev det att typ sova hela dagen dygnsrytmen blir förstörd när man går ut på helgerna oavsett om man är nykter eller inte... men kvällen avslutades med backintervaller på löpband med 20% lutning. Var hur jobbigt som helst och ovant att springa backintervaller på löpband men är nog en vane sak så bara att nöta så blir det nog bättre..
 
Idag har jag tyvärr sovit alldelens för länge.. Skulle kliva upp 9 men blev mycket senare.. Fattar inte varför det ska va så himla svårt.. Har iaf hunnit storhandla på maxi för veckan, gymmat bröst, mage och vader..  och hunnit fick uppgiften till skolan imorrn.
 
 
Nu väntar jag på att duscha sen blir det att försöka sova.
 
Pusshej!

//Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0