Måndag7Oktober!

Hejhej!
 
Ser att det är några som kikar in här även fast jag är värdelös på att uppdatera..
 
Nu är det redan oktober, tiden bara springer förbi.. Hunnit läsa klart 1 kurs så nu är det bara psykiatri 1, specialpedagogik 2 som jag går ut på praktik vecka 47-51. Sen har jag etikprovet kvar har tänkt boka in det provet veckan 46 alltså så hinner jag plugga ordenligt. Bästa med specialpedagogik 2 är att vi inte kommer ha nå prov i den kursen.. Kändes så himla skönt.. Då kan jag satsa mer på det andra proven..
 
praktiken blir inom handikapp får se vart jag hamnar någonstans.. Sista på den här utbildningen sen är jag utbildad undersköterska.. tycker att den här utbildningen har gått så himla fort.. men blir att börja fixa cv+personligt brev så jag får jobb så snabbt som möjligt sen.. 
 
Är så grymt taggad på att skaffa större lägga nu.. Det är verkligen prio 1 sen vill jag köpa bil, en fransk bulldog ska oxå införskaffas när jag har skaffat jobb.. Så har lite grejer på listan.. tatuering är oxå med där.. men det är mycket man vill ha här i livet.. så bara att kämpa så tillslut kanske man lyckas skaffa det man vill ha..
 
Träningen går framåt, är så himla nöjd att man verkligen börjat märka skillnad nu.. har tagit tid men man ska aldrig ge upp det är när man minst anar det som resultaten börjar komma... grymtnöjd efter dagens pass på gymmet lyckades gör 8chins utan hjälp.. när jag började med chins så klarade jag inte ens en.. Så är så nöjd att jag lyckas klara 8 kanske inte är så många för vissa men för mig är det många.. känner mig så mycket starkare nu än vad jag någonsin varit... 
 
Syrran berättade om en utmaning som finns på instagram, där det gäller att göra plankan from. 6oktober-31oktober. igår började man med 30sekunder sen ska man plussa på 5sekunder varje dag. Så den utmaningen kör jag.. Så jag hoppas jag lyckasbli bättre på den och klarar av att göra den varje dag.. Plankan är en bra övning som tränar hela kroppen speciellt coremusklerna... dom musklerna behöver jag verkligen träna upp är väldigt svag i dom. så känner att den här utmaningen är en bra utmaning för mig..
 
Nu är det dags att sova så jag tar mig upp kl.9 imorrn.. Måste skärpa mig och inte sova hela dagarna. Ta tag i pluggandet så jag får bra betyg nu sista terminen.
 
lite bilder från instagram!
Magmusklerna kikar fram ibland!
 
 
 
följ mig på instagram (jennyelvira) där uppdaterar jag oftare!
 
Gonatt och sovgott!
//Jenny
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0