Shopping+träning!

Hejhej!

Idag har jag hunnit vara på stan och shoppat litegrann, hade tur så hade mycket rabatter och sånt så blev inte så farligt dyrt ändå.. mest var nödvändiga grejer, lyckades hålla i pengarna på träningskläder, vilket är det som jag spenderar mest pengar på just nu i livet.. fick bara följa med en sport-bh från gina tricot och några nya silver ringar... sen köpte jag nya jeansleggings och en stickadtröja från rutmedflera... jag bara älskar stickade tröjor så nu när hösten/vintern är här så måste jag försöka att hålla i pengarna när det kommer till stickade tröjor för där kan pengarna lätt rinna iväg... och jag behöver som sagt spara det få pengar som jag får ut från csn-bidraget och det lilla som jag jobbar... Så bara att hålla sig från stan och klädaffärerna nu ett tag annars är det lätt att nått följer med hem..
 
blev iaf att inviga nya sport-bh på gymmet idag med ett axel- och bicepspass..
 
 
Nu blir det att försöka sova och hoppas på en bättre natt än igår... kanske kör en omgång på spikmattan innan jag somnar så kanske jag lyckas sova hela natten.. 
 
Imorrn är det legday, blir att pumpa ben och rumpa.. längtar som tusan!
Snart kanske man lyckas bygga lite rumpa, men bara kämpa på så kommer resultaten allt eftersom...
 
Flyttade morgonsdagens lektion till på torsdag istället så ska kliva upp och plugga imorrn innan gymmet.
 
Gonatt och sovgott!
//Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0