Tisdag15Oktober!

Hejsan!
 
Idag lyckades man ju inte att kliva upp kl.9 heller.. men klev då upp så jag hann till skolan kl.13 och var klar innan 14. Blev det hem och fixa sig och fara och träna ben. Blev ett riktigt bra benpass, brände som tusan i benen och rumpan så bara hoppas det ger lika mycket som det känns... Sen blev det hem och diska och fixa middag, blev hemmagjord köttfärslimpa och potatismos. Så mycket godare att äta mat som är helt hemmagjort.. Man mår mycket bättre av det än att alltid äta halvfabrikat.. Syrran har vart duktigt och bakat banankaka medans jag var i skolan, så fick mig en bit till kvällsfikat.. riktigt gott, var längesen jag åt det..
 
Har ändå lyckats bygga lite rumpa!
 
Bokade in etikprovet som jag har kvar sen förra terminen idag så blir vecka 46 på fredagen som det ska göras.. Sen vecka45 har jag psykiatri1 provet.. Kände att jag bokar det så långt bort som möjligt så jag förhoppningsvis hinner plugga ordentligt.. Gör näst sista uppgiften i specialpedagogiken nu på fredag.. sista uppgiften måste jag göra på praktiken.. Så har hela 5 veckor på mig att prestera bra på sista uppgiften..  efter dom 5 veckorna så är jag färdigutbildad uska.. Känns sjukt hur fort tiden har gått.. Då gäller det bara att hitta nå jobb...
 
Nu blir det att sova och försöka ta mig upp kl.9 och käka frukost.. kl.13-16 imorrn ska jag vara nere på Hso för föreläsning. Kändes smådrygt att det var så långtid.. men bara hoppas det är givande..
 
Gonatt!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0