Tisdag8Oktober!

Hej!
 
Härligt att jag lyckats sova många timmar i natt, eller så inte... vridit och vänt på mig som tusan haft ont i ryggen, så för ett tag sen tog jag fram spikmattan så nu känns ryggen bättre.. Hoppas det håller i sig.. men nu är jag pigg oxå även fast jag inte sovit många timmar.. känner att om jag somnar nu så kommer jag lyckas sova bort hela dagen så överväger faktiskt att kliva upp och käka lite frukost och kanske ta och plugga lite.. Senare idag blir det stan en sväng när syrran lix ska på af..
 
Trots att ekonomin inte är på topp så måste man ändå få unna sig lite nytt ibland.. det behöver man.. Speciellt nu när hösten/vintern är här.. 
 
Vågar inte väcka syrran än, så väntar ett tag med att käka frukost så kan vi äta tillsammans.
 
bjuder på en väldigt gammal vimmelbild på mig och syrran!
 
Pusshej!
//Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0