2014!

Hejsan!
 
Detta år började helt underbart, vaknade inte upp bakis eftersom jag valde att vara nykter på nyår.
Iaf så började jag ju året på bästa sätt var med syrran och Ida.
min nyårsoutfit!
 
3-rätters på nyår med Ida och Linnea!
 
Blev en väldigt lugn 1 januari, var på bio kl 21 på kvällen och såg hungergames catching fire med syrran.
 
Första gympasset blev den onsdag den 2, då körde jag ben och rumpa. Träningen är det bästa som finns, mår så himla bra av att träna.. Är så himla glad att jag även har min syrra jag tränar med.
 
Har även hunnit jobba litegrann nu under det nya året, vara med mina fina familj rätt mycket. Älskar verkligen min familj. <3
 
 
i fredags så hade jag och syrran tvättid 7-10 och städade läggan sen blev det Iksu för att gymma axlar och biceps.
 
 
Helgen som var så åkte jag och syrran hem och då blev det 3-rätters både lördag och söndag. men det tackar man ju inte nej till. 
 
Igår efter jag jobbat i Bygdeå blev det hem till läggan sen blev det att gymma 
 
Idag var jag på yoga på förmiddagen, kände verkligen hur stel och ovig jag var men har lovat mig själv att ge yogan en chans så nästa vecka lite det ett pass igen ska försöka gå minst 1ggn veckan.. på kvällen blev det Iksu igen för att träna bröst, mage och vader.. Började med nya träningsschemat idag så kommer kör 12 rep x 3set på varje övning istället för 10 rep som jag gjort tidigare. Bra med lite variation så ska köra på med det i 2 veckor för att sedan sänka och sista 2 veckorna kommer det bli 6rep på varje övning. är så sjukttaggad på att utvecklas ännu mera!
 
 
 
Nu måste jag sova så jag tar mig upp imorrn!
Pusshej!
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0