April 2013!

April 2013 i bilder!
 
Träningen fortsätter varje månad!
 
Bara olika outfits!
 
Mat!
 
Pluggade psykologi!
 
älskade att ligga i sängen och ta det lugnt!
 
jag och syrran med färgglada träningssockar!
 
Me!
 
Kvarg med blåbär och hallon!
 
myskväll hemma i Brände med lillasyrran!
 
promenad med tjejerna! 
 
middag hemma i Brände!
 
Mamma och pappas sovrum! 
 
Lax med potatis och salsa! 
 
Redo för att träna! 
 
hälsar på hos mormor och lånar hennes rullstol! 
 
bär, kvarg och grädde! 
 
min något tränade mage! 
 
sjukhusbacken efter en dag på skolan! 
 
redo för legday! 
 
myskväll med syrran! 
 
Me! 
 
första grillningen hemma i Brände! 
 
jag och lillsyrran! 
 
pappa, mamma, Ditte och Busan på promenad! 
 
legday! 
 
träningstights! 
 
fest fin! 
 
Mest träningskläder!
 
Tacos! 
 
Me!
 
Syrran och jag! 
 
redo för att träna bröst, mage och vader! 
 
ny tavla! 
 
veckohandlat! 
 
legday! 
 
käkade lunch på Cafe göteborg med Ida!
 
PW! 
 
Utgång med Carro och Annicka! sämsta utgången ever, hade så ont i magen trodde verkligen att lite alkohol skulle hjälpa... men icket..
 
Hamnade på sjukhus efter många om och men.. Pga. olika råd från 1177 om att det antingen var magsjuka eller att jag inte visste om jag var gravid osv.. Blev så himla less.. Ringde ändå till 1177  4ggr.. Sista gången var en vänlig dam som sa att hon trodde att det var blindtarmen och sa att jag skulle åka in på direkten.. 
 
Men hade ju ringt till 112 för att det kändes verkligen som jag skulle dö, men hon vägrade skicka ambulans trots att jag knappt kunde gå eller stå... så jag tjurade och stannade hemma en helt dag extra pga den jävla surkärringen.. Hon sa bara till mig att jag var ung och frisk och skulle ta mig på sjukhuset själv.. Men sa till henne att jag hade 3 trappor och att jag var svimfärdig osv och hade så ont.. Den dumma jäveln måste ju fatta att man inte ringer till 112 om man är ung och frisk.. Blev bara så himla less... 
 
men när jag väl lyckades ta mig till akuten hade jag en snabbsänka på över 200 och den ska egentligen ligga under 5. så jag hade ju en ordenligt infektion/inflammation i kroppen,..
 
Som efter många om och men visade sig vara en brusten blindtarm.. 
Fick ligga på sjukhuset i några dagar var äta eller dricka.. dropp var det enda.. Var det värsta jag vart med om.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
äntligen hemma i min egen säng.. Men mådde så jävla dåligt, spydde som fan och fick inte behålla det lilla jag lyckade få i mig.. Så hade rasat som tusan i vikt och blev äcklad av att se mig själv i spegeln..
 
Åkte hem till Mamma och pappa för att inte behöva känna mig så himla ensam.. det bästa som finns när man är sjuk är att ha sin mamma i närheten..
 
försökte plugga som tusan för att klara provet så jag skulle få gå ut på den efterlängtade praktiken på sjukhuset..
 
gosaker med syrran, trots att min aptit inte hade kommit tillbaka..
 
åkte till Sundsvall med mamma, pappa, Linnea, Elin, Ditte och Busan!
 
Min uppsvällda mage.. så blev den ofta efter jag kom hem från sjukhuset..
 
Pizza på vägen hem från Sundsvall!
 
I bilen på väg hem.
 
min nyinköpta tröja. usch vad smal och tanig jag kände mig där.
 
mitt omklädningsskåp på sjukhuset.
 
första dagen på praktiken. hade praktik på ortopedavdelningen.
 
Me! 
 
Den här månaden var nog den sämsta månaden på hela året allt pga.. blindtarmen.. att jag inte fick den hjälp jag behövde av 1177 förrän det var försent.. och att 112 sköterskan bara var så jävla dryg... Men jag tog mig tillbaka trots allt och genomförde praktiken.. trots att jag egentligen skulle va sjukskriven.. 
 
//Jenny
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0