Året 2013 Januari!

Tänkte försöka sammanfatta det gångna året lite.
 
Januari i bilder!
 
Fina syrran och jag!
 
 
Jag när jag provkör min lillebrors nya bil.
 
 
Jag i mina träningskläder.
 
min otränade mage i början av januari.
 
 
Så här tanig arm hade jag i början av januari, lite småläskigt.
 
 
Jag och min bästa träningskompanjon! <3
 
Älskade Busan på promenad i Brände!
 
Jag och älsklings Ditte! <3
 
 
En av alla fina middagar hemma och mina älskade föräldrar! <3
 
 
Redo för utgång!
 
 
Hade shoppat en av mina favvoplagg stickat!
 
 
gomat!
 
 
myskväll i läggan!
 
 
veckohandlat!
 
 
mina favvotjejer! <3
Middag hos mamma och pappa!
 
Denna månad bestod av massa plugg, träning, utgång och lite jobb.
 
//Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0