Februari 2013!

Februari i bilder!
 
Middag och utgång på allstar!
 
Kladdkaka!
 
Kyckling!
 
Jag redo att fara på gymmet!
 
Jobba!
 
Fin utsikt i Brände!
 
Promenad med mina favvotjejer!
 
Mat!
 
På Iksu!
 
Dagsformen!
 
Hemmagjorda semlor!
 
Lax!
 
Tanig biceps!
 
Smått otränad!
 
även här var jag otränad!
 
hard work!
 
at work!
 
Plugga!
 
Jag!
 
Nöjd som ska och träna!
 
legday!
 
kvarg med hallon och mango!
 
Firade att syrran fyllt år med middag och utgång! 
 
tårta!
 
promenad i Brände med Ditte! <3
 
Brände! <3
 
Mat hos föräldrarna!
 
Finsyrran och jag påväg till Iksu! 
 
PW runt Nydala!
 
Februari i bilder. Hände grejer denna månad som jag ångrar än idag och lär ångra hela mitt liv.. men bara att se till att aldrig hamna i den sitsen igen.. man lär sig ju av sina misstag. 
Så förhoppningsvis så blir år 2014 ett bättre år med många roliga minnen.
 
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0