Juli2013!

Juli i bilder!
 
 
 
Lunch på jobbet!
 
middag på vezzo!
 
squats, då hade jag inte riktigt hundra teknik.
 
lunch på ronyas!
 
25 dagar kvar, var riktigt taggad på att åka utomlands!
 
på väg till eller från jobbet minns inte riktigt! 
 
 
 
backattack!
 
lunch på rhodos med mamma, Linnea och Elin! <3
 
provade Petters vin! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ronyas! 
 
första mjukglassen nere på stan med Linnea och Ida! 
 
utgång med dessa brudar! 
 
Me!
 
hos Em innan utgång! 
 
Jag använder mest träningskläder! 
 
denna backe sprang man uppför x-antal gånger i somras! 
 
nöjd tjej! 
 
 
 
Legday! 
 
2 veckor kvar! 
 
ryggen fick sig en omgång på gymmet! 
 
Grillat hemma i Brände! 
 
 
 
luncha nere i Sfparken med syrran! 
 
biceps! 
 
legday! 
 
löpning! 
 
backintervaller i Bräntisbacken! 
 
grillat hemma i Brände! 
 
påväg till LNLP! 
 
jag och min fina lillasyster! <3
 
Dom finaste brudarna! <3
 
grillat ännu engång hemma i Brände hos föräldrarna! 
 
redo för träning efter en helg hemma i Brände! 
 
1 dag kvar! 
 
sista dagen innan Turkiet avslutas med att träna! 
 
åkte från Umeå flygplats på kvällen  och landade på natten i Turkiet, kom till hotellet kl.6 på morgonen pga. sega människor på transferbussen.. hade 2 bra veckor i Alanya.. trots alla sliskiga typer.. Skönt att kunna koppla bort både jobb och skola.. 
Hade en bra månad det enda negativa var tyvärr jobbet men tjänade ju pengar så fick försöka tänka på det.. och träningen gjorde så jag var tvungen att jobba.
 
Pusshej! 
//Jenny
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0