Juni2013!

Junimånad i bilder!
 
Solade!
 
mat!
 
frukost!
 
grillat!
 
efterrätt!
 
på jobbet!
 
selfie!
 
 
 
 
 
luncha med syrran!
 
lite muskler på ryggen hade jag iaf!
 
myskväll!
 
i Brednoret hos äldsta syrran och hennes familj!
 
45dagar kvar till Turkiet!
 
selfie!
 
me!
 
 
 
lunch på sommarjobbet jag hade här i stan!
 
jordgubbar!
 
me! 
 
legday!
 
i Skelllefteå på stadsfesten med 2 av mina systrar! <3
 
jordgubbar till tusen!
 
Juni började jag sommarjobba på hemtjänsten Umeå kommun! där och då bestämmde jag även att jag aldrig mera skulle jobba där.. usch så hemskt det var mådde dåligt av att gå till jobbet.. Enda anledningen jag for till jobbet var för att kunna träna efteråt.. Men höll på bryta ihop när jag var där.. mådde verkligen jättedåligt.. Så efter jag jobbat klart så bestämde jag att aldrig jobba extra där.. 
 
Men hade iaf trevligt på tiden jag inte jobbade!
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0