Maj 2013!

Bilder från maj 2013!
 
 
Ibland kan man unna sig gosaker!
 
 
dagsformen i början på månaden!
 
älskade träning!
 
Tacos!
 
Åt lunch ute med syrran!
 
me!
 
me!
 
provade magnums nya, minns inte om den var god eller inte!
 
fick dom här fina ljushållarna av min lillebror när jag fyllde 22år!
 
fick dom här av mamma och pappa!
 
träning i all ära!
 
me!
 
me!
 
kycklingsallad!
 
värmen kom s¨började sola!
 
åt ute på gården!
 
jag och dom bästa!
 
redo för utgång!
 
helg hemma i älskade Brände!
 
började praktiken på sjukhuset, var på ortopedavdelningen!
 
solade ännu mera!
 
bokade en resa till alanya med syrran!
 
på praktiken!
 
me!
 
 
redo att gå ut och sola!
 
Fit for fight!
 
jordgubbar och grädde, det bästa jag vet!
 
redo för att gymma ben!
 
yran med brudarna!
 
grillat även det en av det bästa jag vet i mat väg!
 
jordgubbar!
 
blandade goda drinkar på yranhelgen!
 
Maj-månad bestod mest av praktik, träning, lite party, sola men det bästa med månaden var när jag och syrran bokade en resa till Alanya i 2 veckor.
 
Pusshej!
//Jenny
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0