Mars 2013!

Bilder ifrån marsmånad!
 
kvarg med kiwi!
 
jag försöker mig på att vara vig!
 
Pizza! 
 
Massa snö hemma i Brände!
 
Ditte älskar snö! 
 
Första p-boten! :(
 
mat!
 
Följde syrran när hon tatuerade sig, blev nådigt sugen på att göra en själv.. Snart blir det nog att fixa en själv, när jag lyckats få jobb så jag har råd med en.
 
jordgubbscheesecake! med grädde!
 
älskade träning, har mest träningsbilder på mobilen.
 
var på jobbintervju!
 
min mage!
 
lax, ägg och broccoli!
 
lite mindre tränad än vad jag är nu! ska försöka lägga ut bild på skillnad på ryggen från i början av 2013 till nu.
 
framsidan var oxå lite mindre tränad! 
 
mat!
 
köpte nya springskor!
 
mat!
 
jordgubbar!
 
träning!
 
Pw vid älven!
 
Me!
 
Linnea fixade kakeldekor till köketm blev riktigt bra!
 
mina ben!
 
Linnea, jag och Ida på TC!
 
En selfie!
 
Som jag skrev under en bild så ska jag försöka fixa ihop lite bilder så ni ser skillnaden. jag tycker själv det blivit rätt så stor skillnad!
pusshej!
//Jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0