Söndag23Mars!

Hejhej!
 
Sega uppdateringar av mig. Men nu senaste tiden har det vart jobb och när jag inte jobbat så har jag hängt på gymmet eller sovit. 
 
Har ju lyckats bli förkyld nu oxå, väldigt konstigt förkylning är halsen som tagot stryk. Hoppas verkligen det släppt till imorrn. 
 
Drog på gymmet igår trots förkylningen det var ju ingen höjdare, även krogen på kvällen skulle nog skippat det ändå.
 
Men ikväll så kör jag på en ofrivillig vila pga. förkylningen. Så kanske jag kurerar mig någor iaf. Börjar hosta som tusan när jag anstränger mig. Usch för att va förkyld hade klarat mig så himla bra i år. Men nog tog den mig som en käftsmäll... Men bara bita ihop, tänker iaf inte skippa jobbet pga denna förkylning. 
 
Är ledig imorrn från jobbet så bara kurera. Blir att fixa pappas present oxå. Han fyller år på söndag så ska spendera helgen i älskade Brände. Har även personalfest på fredag så ska bli nice. Första personalfesten jag får va med på så ska bli kul.
 
Idag har jag även mailat olika flyttfirmor för lite prisinfo angående flytten. Är sååå taggad på att flytta jag hoppas även att dom som bor i läggan hör av sig och vill flytta ut tidigare än 1 juli.
 
Även fått veta att jag mörjligtvis kan få mera än 89% på schemaraden vilket känns underbart blir mera pengar.
 
Nu gäller det att spara, spara så man har råd med lite nya grejer till läggan. Även kollat på skatteverket kommer få tillbaka på skatten så känns underbart,
 
Näe, nu ska jag försöka hitta på nått annat trots att det är svårt när man inte har så mycket att göra i läggan.
Ha det bra, pusshej! 
Senaste instabilderna
 
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0